Vlieseline

Ik stap de Veritas binnen, wat uit gemakzucht omdat je die overal vind. Ik stap naar de kassa en vraag: "Hallo, ik zoek vlieseline H630...

Ik stap de Veritas binnen, wat uit gemakzucht omdat je die overal vind. Ik stap naar de kassa en vraag: "Hallo, ik zoek vlieseline H630." Ik zocht het thuis op en ik deed mijn uiterste best om het getal te onthouden. "Is dat wit of zwart?", vraagt de dame achter de kassa. Ik zeg dat ik het niet weet maar dat ik denk wit. Ze beweegt niet maar zegt: "ik denk dat we net geen meer hebben, je vindt die in een andere Veritas". Zou je geloven dat ik geen zin meer heb om een Veritas binnen te stappen?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Aie :( Ik had vorige week een andere situatie voor: "Mevrouw, mag ik u iets vragen?" zei de Veritas verkoopster die me al was opgevallen wegens haar prachtig oranje kapsel. Ik keek raar want normaal zou ze haar winkel toch beter kennen dan ik. "Ik herinner me uw naam niet meer, maar we kennen elkaar van Ravelry".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag No butterfly,

    Onze excuses voor het voorval in onze winkel. Zou je ons misschien een mailtje kunnen sturen (eva@veritas.be) met wat er precies gebeurd is deze winkel? Zo kunnen we het probleem met hen bespreken en er voor zorgen dat dit niet meer voorvalt in de toekomst.

    Nogmaals onze excuses en alvast bedankt!

    Groetjes,
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw ... je krijgt gewoonweg reactie van de winkel zelf!! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen